dimanche 12 juillet 2015

Hey, that's summer break! [nudes inside]

Hey, blog. Ça va? Je sais que j'avais dis que je posterais plus souvent mais en fait... ok, j'ai pas de bonne excuse mais mon pc est mort en février ou dans ces eaux-là et j'ai du réinstaller les trucs et les machins... (j'ai toujours des trucs qui manquent d'ailleurs)
Enfin bref, c'est les vacances d'été, j'ai le temps de scanner et de poster, yay! Alors acceptez ces dessins que j'ai fais durant la seconde partie de l'année scolaire.


Oh hey, blog. Wassup? I know I've said I'd update more often but the thing is... ok, I don't have a good excuse but my laptop died in february or something and I had to reinstall everything and stuff... (I still have some stuff messing)
Anyways, summer break, time to scan and update, yay! So have the sketches I made during the other half of the school year.













 
  











Credit:
- Characters from the awesome show Steven Universe are in this post.

2 commentaires: